sobota, 8 listopada 2014



W najbliższą niedzielę spotkamy się z n/w zespołami śpiewaczymi podczas szlachetnej rywalizacji o Puchar Marszałka Sejmiku. Śpiewamy jako drugi zespół, to tak jakby jako pierwszy, gdyż w trakcie śpiewu chóru Lutnia my musimy już czekać przygotowani. Kiepska sprawa, jeśli na miejsce zajedziemy spóźnieni, trzeba będzie się zakwaterować, przebrać , rozśpiewać...., a do Chełmży daleko! Będę zadowolony, jeśli otrzymamy II m, gdyż ja stawiam na Collegium Cantorum. Większość członków jakiegokolwiek jury ceni sobie muzykę dawną ( ja też) bo jest interesująca, a właśnie ten rodzaj muzyki wykonuje Collegium Cantorum. Zapomniałem o Fresca Voce !  - dużo młodzieży, świeżość głosu, muzyka dawna.Chyba, że to inna kategoria, bo na zdjęciu na ich stronie same dziewczyny.  Musimy się mocno spiąć i dobrze się zaprezentować! Jakikolwiek będzie wynik ( ja w ogóle się nie nastawiam, nie wyznaczam celu, bo go osiągnąłem w tym roku) uważam, że powinniśmy doskonale się tam zaprezentować!!!!

1 Lutnia Toruń
2 Halka
3 Cecylia Drzycim
4 Św. Antoni
5 Belcanto Rypin
6 Cecylia Chełmża
7 Tibi Mariae
8 Warlubski Chór Kameralny
9 Fresca Voce
10 Collegium Cantorum



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz