sobota, 20 czerwca 2015

Koncert na ślubie w Markowicach


    Dzisiaj śpiewaliśmy w markowickim sanktuarium podczas ślubu. Przed ołtarzem szczęśliwa Młoda Para, w ławkach zaproszeni goście, a chór na... chórze rzecz jasna. Staraliśmy się jak najlepiej uświetnić tę uroczystość. Po mszy zaśpiewaliśmy wiwat dla Młodych przed kościołem!




najjaśniejsza Justynka

ślubuję Tobie...







                      Za miłość, na zdrowie Młodej Pary chyba wypijemy na pikniku w Łojewie. Alkohol otrzymaliśmy od mamy Panny Młodej. Dziękujemy!








7 komentarzy:

  1. Witam,
    Miałem przyjemność słychać Was na ślubie Weroniki i Piotra REWELACJA.
    Pozdrawiam
    Jacek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu chóru dziękuję serdecznie za słowa uznania!

      Usuń
  2. Proszę o wyjaśnienie....Mama moja w roku 1936 -do czasu wojny chyba należała chyba do tego towarzystwa...ja jednak zawsze myliłam,i myślałam,że to Towarzystwo im.Moniuszki.
    Mam ładne zdjęcie,jeszcze z przed wojny-chór przyjechał do Bydgoszczy-i na Al.Ossolińskich zrobiono im zdjęcie...
    Proszę o wyjaśnienie,jeżeli jest to możliwe.....Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewny, że koncert był udany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu akurat taki kameralny koncert. Ja z chęcią wybrałbym się na jakiś. Szczerze, to dawno nie byłem. Dostałem namiar na https://teatrszekspirowski.pl/wydarzenia-gts/koncerty/ i może w grudniu na jeden z takich koncertów bym się wybrał. Na żywo to na żywo, dużo lepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń